• Meer dan 100.000 tevreden klanten gingen je voor
  • Verstuurd binnen 3-5 werkdagen

Een moment geduld aub..

Klantenservice

Wij helpen je graag verder!

Foto op glas vragen

 

Vakmanschap Foto op glas met passie en vakmanschap gemaakt
Levering foto op glas Binnen 5 werkdagen verstuurd
Foto op plexiglas beste kwaliteit 100% kwaliteitsgarantie!

De klantenservice van FotoOpGlas.nl helpt je graag bij al je vragen!     

Wij proberen je op onze website zo uitgebreid mogelijk te informeren. Toch kan het voorkomen dat je een vraag hebt over een onderwerp dat niet (duidelijk) op onze website staat. Onderstaand een lijst met veelvoorkomende vragen en onderwerpen.  

Klik op een vraag naar keuze en het antwoord komt in je scherm. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, onze klantenservice helpt je graag verder!

Meestgestelde vragen

Foto op plexiglas informatie

Je vraag is nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op!

✉   info@FotoOpGlas.nl

✆   0854013322
(Ma t/m Vrij: 08.00-12.00 | 13.00-17.00 | 18.30-21.00)

MEESTGESTELDE VRAGEN

1. Wat is de levertijd van een foto op plexiglas?

Levertijd Standaard

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, wordt je foto op glas binnen 4 werkdagen verzonden. Bekijk onderstaand schema voor een duidelijke weergave van de uiterlijke verzenddag van je foto op plexiglas. LET OP: bestel je na 14.00 uur, dan gaat de levertijd op de volgende werkdag in.

STANDAARD VERZENDING: binnen 4 werkdagen verstuurd € 5,95

Standaard verzending Binnen 4 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Vrijdag
Dinsdag Maandag
Woensdag Dinsdag
Donderdag Woensdag
Vrijdag Donderdag
Zaterdag Vrijdag
Zondag Vrijdag

 

SPOED ORDER: je betaalt 20% extra over de verkoopprijs

SPOED order Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag


LET OP: De levertijd van je bestelling gaat in, zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen. 
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen worden direct in productie genomen. LET OP: de levertijd van een collage gaat in, nadat je akkoord hebt gegeven op het ontwerp dat wij hebben gemaakt. 

Bestellingen, met daarin producten groter dan 180x100 cm, hebben een langere levertijd. Deze bestellingen worden binnen 5-10 werkdagen verstuurd.

▲ terug naar het overzicht

 

2. Wat is de status van mijn bestelling?

FotoOpGlas.nl e-mailt je na iedere status-update. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen.

Bestelstatus 'Beoordeling'

Je foto wordt door onze medewerkers beoordeeld. Mocht de kwaliteit van je foto van onvoldoende kwaliteit blijken te zijn om te printen, dan nemen wij contact met je op voor een oplossing.

Bestelstatus 'In Productie'

FotoOpGlas.nl maakt je bestelling klaar.

Bestelstatus 'Verzonden'

Je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar je onderweg. Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending online kunt volgen.

Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Via dit account kun je je bestelling op de voet volgen:
Log in met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar 'Bekijk Status Bestelling'. 

   > Log in op je account

▲ terug naar het overzicht

 

3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval? Markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. 

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via info@FotoOpGlas.nl of 085 401 33 22. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

▲ terug naar het overzicht

 

4. Wat doe ik als ik mijn bestelling niet kan afronden?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via info@FotoOpGlas.nl of telefoonnummer 085 - 4013322. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je foto op glas kunt genieten! 

▲ terug naar het overzicht

 

5. Er zit een blauwe waas over mijn foto op glas, wat nu?

Van veel klanten krijgen wij te horen dat er een blauwe gloed over hun foto op glas zit. Gelukkig is dit niet zo, want het is een beschermlaag van folie die je nog moet verwijderen van je foto op glas (dit staat als het goed is ook vermeld op de sticker op de betreffende beschermlaag). De beschermlaag beschermt je foto op glas tegen krassen en deukjes. Wij adviseren je het folie pas te verwijderen na het ophangen van je foto op glas. Op de manier is de kans op beschadigingen klein.

▲ terug naar het overzicht

6. Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank
    Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'
  • Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd
    Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd, waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement. 
  • Wat als achteraf betalen niet lukt? 
    Als achteraf betalen niet lukt, kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

    - iDEAL
    Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. 
    Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 
    Via iDEAL betalen

    - Overschrijving via bank
    Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

    Bankgegevens
    Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpGlas.nl in Kollum
    IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
    BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

7. Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Je wilt natuurlijk dat je foto zo scherp mogelijk wordt afgedrukt op plexiglas. De kwaliteit van je foto speelt hierin een belangrijke rol. Als je een grote foto bestelt, is de kwaliteit belangrijker dan wanneer je een kleiner formaat bestelt. Een foto wordt namelijk 'uitgerekt' als deze groot wordt afgedrukt. Bij een matige fotokwaliteit kan de foto dan minder scherp worden. 
Een foto die afgedrukt wordt op glas kan ook heel mooi uitkomen als deze iets wazig is. Twijfel je over de kwaliteit van je foto? Stuur dan vrijblijvend een e-mail naar onze Klantenservice. In de e-mail vermeld je welk formaat je graag wilt bestellen. Je foto voeg je als bijlage bij. Je e-mail kun je sturen naar info@FotoOpGlas.nl. Onze medewerkers geven je graag advies!

▲ terug naar het overzicht

 

8. Wat kost een foto op plexiglas?

De kosten van je foto op plexiglas hangen af van het formaat en glasdikte die je kiest. Je hebt al een foto op glas vanaf € 8,95. Voor meer informatie over de glasdiktes en prijzen verwijzen wij je naar de pagina over formaten en prijzen:

Formaten en prijzen foto op plexiglas

▲ terug naar het overzicht

 

KLANTENSERVICE

Vragen

Vragen stellen staat natuurlijk vrij. Wel willen je graag wijzen op deze uitgebreide vragenpagina waar veel antwoorden op veelvoorkomende vragen te vinden zijn. 

Mocht je vraag of onderwerp er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

 

Suggesties

Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten! 

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

  

Klachten

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Dien je klacht dan binnen 3 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag per e-mail: info@FotoOpGlas.nl 
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen, zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht. 

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

 

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur, van 13.00 uur tot 17.00 uur en van 18.30-21.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

▲ terug naar het overzicht

 

Algemene voorwaarden

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

   > Algemene Voorwaarden

▲ terug naar het overzicht

 

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan. 

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren. 

Welke gegevens hebben wij van je nodig?

Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen
en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het 
gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even 
contact met je op.

E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

▲ terug naar het overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging: een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen, heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser. 

▲ terug naar het overzicht

 

BESTELLEN

Productoverzicht

Op FotoOpGlas.nl bestel je je mooiste foto op plexiglas. Voor meer informatie over een foto op glas verwijzen wij je naar > Informatie foto glas

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, kun je bij ons naast een foto op glas ook terecht voor de volgende fotoproducten: Foto op canvasFoto op houtFoto op aluminiumFotoposter en Tuinposter

▲ terug naar het overzicht

 

Bestelling plaatsen

  • Klik op de oranje bestelbutton ´Direct bestellen´;
  • Kies je favoriete fotoproduct en klik op de bestelknop onder het gekozen product;
  • Je bent nu in de besteltool;
  • Via deze tool bestel je in 4 gemakkelijke stappen je foto op plexiglasKlik op de oranje bestelbutton ´Bestel uw foto op plexiglas´ of op de bestelknop onder het gekozen effect;
  • Upload nu je foto via je computer, Facebook, Instagram of Flickr;
  • Vervolgens selecteer je eventuele extra opties;
  • Is je bestelling naar wens? Klik dan op 'Voeg toe aan Winkelwagen';
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen. Hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven;
  • Heb je een kortingscode? Vul deze dan in en klik op 'Toepassen';
  • Wil je een cadeaubon inwisselen? Voer de cadeaubon code dan in en klik op 'Ga Verder';
  • Ben je tevreden over het product/de producten in je winkelwagen? Klik op 'Bestelling afronden';
  • Vul je account-, factuur- en verzendgegevens in;
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties;
  • Je bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden.

▲ terug naar het overzicht

 

Geen orderbevestiging ontvangen

Je bent natuurlijk benieuwd of wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Daarom sturen wij iedere klant via e-mail een orderbevestiging. Heb jij geen orderbevestiging ontvangen? Waarschijnlijk is de e-mail dan in de map 'Ongewenste post' of 'Spam' terechtgekomen. Is dit het geval? Markeer dan je bericht even als 'Gewenste post'. Overige statusupdates zullen dan voortaan in je Inbox worden geplaatst. Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je de status van je bestelling bekijken via je account. Je kunt gemakkelijk inloggen op je account via de volgende link: Inloggen op account Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers informeren je graag over je bestelling.  

▲ terug naar het overzicht

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze Klantenservice. Als je foto al in productie is genomen, is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

▲ terug naar het overzicht

 

Account aanmaken

Wil je een account aanmaken op FotoOpGlas.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen;
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven;
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken;
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling.

    > Account aanmaken

▲ terug naar het overzicht

 

Wachtwoord vergeten

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen. 

     > Nieuw wachtwoord aanvragen

▲ terug naar het overzicht

 

BETALEN

Betalen via iDEAL

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

   > Via iDEAL betalen 

▲ terug naar het overzicht

 

Betalen via bankoverschrijving

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening. 

Toch graag een overschrijving via bank doen? 
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpGlas.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

Achteraf betalen

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen, zodra je deze hebt ontvangen. Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Buckaroo zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling. 

Achteraf betaling is mislukt

Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDeal (zie beschrijving hieronder)

- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)

Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 

Via iDEAL betalen

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie, zodra wij de betaling hebben ontvangen) 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpGlas.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

Betaling is mislukt

1. iDEAL betaling lukt niet

Het kan voorkomen dat door een storing of een ander probleem je betaling via iDEAL mislukt. Krijg je een foutmelding van je bank dat er bijvoorbeeld een storing gaande is? Dan adviseren wij je de betaling via 'Overschrijving via bank' te plaatsen. 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpGlas.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

2. Overschrijving via bank lukt niet

Ondervind je problemen bij het plaatsen van een betaling via 'Overschrijving via bank'? Dan is het mogelijk dat de betreffende bank een storing heeft. Wij adviseren het op een later tijdstip nog eens te proberen. 

3. Achteraf betalen lukt niet

Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDeal (zie beschrijving hieronder)

- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen) 

Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 

Via iDEAL betalen  

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie, zodra wij de betaling hebben ontvangen) 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpGlas.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een e-mailbericht naar info@FotoOpGlas.nl. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur. 

▲ terug naar het overzicht

 

BEZORGING

STANDAARD VERZENDING: binnen 4 werkdagen verstuurd € 5,95

Levertijd Foto Op Glas

Je foto op glas wordt binnen 4 werkdagen verstuurd. In onderstaand schema kun je zien wanneer je foto uiterlijk wordt verzonden. Bestel je na 12.00 uur, dan gaat de levertijd de volgende werkdag in.

LET OP: De levertijd van je bestelling gaat in, zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen. 
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen, worden direct in productie genomen.

Standaard verzending Binnen 4 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Vrijdag
Dinsdag Maandag
Woensdag Dinsdag
Donderdag Woensdag
Vrijdag Donderdag
Zaterdag Vrijdag
Zondag Vrijdag

 

SPOED ORDER: je betaalt 20% extra over de verkoopprijs

SPOED order Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

FotoCadeaus

Wil je één van onze leuke fotocadeaus bestellen? Dan wordt deze binnen 2 werkdagen al naar je opgestuurd! 

Standaard verzending Binnen 2 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Woensdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag Maandag
Vrijdag Dinsdag
Zaterdag Woensdag
Zondag Woensdag

Wanddecoratie (behalve Tuinposter, poster en aluminium)

Bij alle overige wanddecoratie doen wij ons best om je bestelling binnen 4 werkdagen te versturen! Deze pakketten worden veelal door DHL bij je thuis geleverd. 

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

Standaard verzending Binnen 4 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Vrijdag
Dinsdag Maandag
Woensdag Dinsdag
Donderdag Woensdag
Vrijdag Donderdag
Zaterdag Vrijdag
Zondag Vrijdag

Tuinposter, poster en aluminium

Wil je een tuinposter, poster of foto op aluminium bestellen? Dan wordt dit product binnen 3 werkdagen verstuurd. 

Standaard verzending Binnen 3 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op: Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag Donderdag
Dinsdag Vrijdag
Woensdag Maandag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Donderdag
Zondag Donderdag

Levertijd geborsteld aluminium

Voor geborsteld aluminium geldt een afwijkende levertijd van 5 werkdagen. Bij geborsteld aluminium is het niet mogelijk om een SPOEDlevering te plaatsen.

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt een levertijd van ca. 7 werkdagen. Dit kan echter oplopen tot maximaal 10 werkdagen, aangezien grotere formaten door onze eigen koerier worden afgeleverd.

Cadeaubonnen 

Tot slot worden onze cadeaubonnen binnen 1 werkdag naar je verstuurd. Mocht je geen keuze kunnen maken, dan heb jij al heel snel een cadeaubon in huis om cadeau te geven!

 

▲ terug naar het overzicht

Verzendkosten

Wanddecoratie

Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm) Verzendkosten
Canvas GRATIS
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 5,95
Acrylaatblok en houtblok € 5,95

Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) Verzendkosten
Canvas € 9,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 9,95

Groot pakket (formaten groter dan 170x90) Verzendkosten
Canvas € 15,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex € 15,95
Poster, tuinposter € 15,95


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 2,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 3,95

Let op: bestel je meerdere producten? Dan rekenen wij € 1,- extra verzendkosten per besteld product.


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

▲ terug naar overzicht

Status van bestelling

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken via je account op onze website (indien aangemaakt). Via de volgende link ga je naar je account en log je in met je e-mailadres en wachtwoord. 

   > De status van mijn bestelling bekijken in mijn account

Via e-mail ontvang je ook statusupdates van ons over de voortgang van je bestelling. Ontvang je deze e-mails niet? Dan komen de e-mails waarschijnlijk in je 'Spam' of 'Ongewenste post' terecht. Ga naar de betreffende berichten en geef aan dat het afzender veilig is. Dan ontvang je onze e-mails in het vervolg in je Postvak IN.   

▲ terug naar het overzicht

 

Verpakking foto op glas

Een foto op plexiglas is een kwetsbaar product. Om deze reden wordt jouw bestelling dan ook zeer goed verpakt. De glasplaat wordt rondom voorzien van bescherming. De glasplaat zelf krijgt een beschermfolie om krassen en andere beschadigingen tegen te gaan. Wij adviseren je deze folie te verwijderen, zodra je de foto hebt opgehangen. 

▲ terug naar het overzicht

Verzending naar buitenland

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00, anders gaat de levertijd pas de volgende werkdag in! Dit geldt voor zowel normale bestellingen als spoedbestellingen.

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:

Wanddecoratie

Standaard pakket (tot 120x80 cm en 100x100 cm) Verzendkosten
Canvas € 6,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 6,95
Acrylaatblok en houtblok € 6,95

Middelgroot pakket (formaten tot 170x90) Verzendkosten
Canvas € 10,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex, poster, tuinposter € 10,95

Groot pakket (formaten groter dan 170x90) Verzendkosten
Canvas € 16,95
Hout, plexiglas, aluminium, forex € 16,95
Poster, tuinposter € 16,95


Fotocadeaus

Sublimatie post (verzending met PostNL) Verzendkosten
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter € 3,95
Sublimatie pakket
Mok en overige fotocadeaus € 4,95


Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

▲ terug naar overzicht

Wat als ik niet thuis ben?

Onze fotoproducten worden geleverd door onze vervoerspartner DHL. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd. 

Als je niet thuis bent op het moment van levering, zijn er twee opties:

  • De chauffeur van DHL heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering;
  • De chauffeur van DHL heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.

▲ terug naar het overzicht

 

Kan ik mijn fotoproduct retour sturen?

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt, op basis van jouw geüploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product moeten, na ontvangst, binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: info@fotoopglas.nl.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop. 

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen, bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

▲ terug naar het overzicht

 

INFORMATIE OVER FOTO OP PLEXIGLAS

Wat is een foto op plexiglas

Een foto op plexiglas is een prachtig kwaliteitsproduct dat je foto laat stralen. Je foto wordt geprint op een glasplaat van een dikte naar keuze. Omdat plexiglas geen zichtbare structuur heeft, worden de details van je foto haarscherp weergegeven.

Voor meer informatie over een foto op glas verwijzen wij je naar onze informatiepagina op onze website.  

   > Foto printen op glas

Foto printen op glas

▲ terug naar het overzicht

 

Formaten en prijzen foto op glas

De prijs van een foto op glas is afhankelijk van het formaat en de glasdikte die je kiest. Je hebt al een foto op plexiglas vanaf € 8,95. Hiermee zijn we de goedkoopste aanbieder van Nederland. Voor meer informatie over onze prijzen en formaten verwijzen wij je naar onze prijzenpagina. 

  > Foto op plexiglas prijzen 

▲ terug naar het overzicht

 

Afwijkende formaten foto op plexiglas

Sommige situaties vragen om maatwerk. Wij denken graag met je mee! Neem voor speciale wensen of formaten gerust eens vrijblijvend contact met ons op. 

Contact opnemen met FotoOpGlas.nl 

▲ terug naar het overzicht

 

Fotobewerkingen

Het kan voorkomen, dat er een klein dingetje mankeert aan een foto waar je trots op bent. Zo kan het zijn dat de persoon op de foto 'rode ogen' heeft of dat er een datum in je foto staat. Geen probleem! Deze bewerkingen verrichten we graag GRATIS voor je. Service van de zaak! 

Bewerkingen als je foto omzetten naar zwart-wit of sepiatinten zijn GRATIS. Dit kun je zelf doen in de besteltool. Ook kun je in de besteltool kosteloos tekst toevoegen aan je foto!

   > Alle fotobewerkingen met voorbeelden

▲ terug naar het overzicht

 

Kwaliteit van onze prints op glas

FotoOpGlas.nl is een zusterbedrijf van CanvasCompany.nl. CanvasCompany.nl is al bijna 10 jaar toonaangevend in de fotografiemarkt, door marktleider te zijn in het bedrukken van foto op canvas. Wij zijn door diverse gerenommeerde partijen als beste getest en kunnen honderden fotografen tot onze vaste klanten rekenen.

Wij maken alleen gebruik van materialen van de hoogste kwaliteit. Het plexiglas is vormvast en bevat geen extra tussenlagen. Omdat we het plexiglas met een laser op maat snijden, wordt zowel de voorkant als de zijkant van het glas haarfijn afgewerkt. Plexiglas beschermt je foto tegen stof en krassen en je foto veroudert niet. Je kunt dus jarenlang van je foto op glas genieten!

Onze kwaliteit kort samengevat:

  • Je foto wordt direct op het plexiglas geprint, dus niet op fotopapier en dan op het glas geplakt;
  • Kleuren worden helder en scherp geprint;
  • Details worden perfect geprint;
  • Alle randen worden netjes afgewerkt.

Duizenden tevreden klanten
Veel van onze klanten sturen ons een foto van het resultaat van hun foto op plexiglas. Bekijk de voorbeelden van onze klanten op onze uitgebreide voorbeeldenpagina!

   > Voorbeelden foto op plexiglas

▲ terug naar het overzicht

 

Onderhoud foto op plexiglas

Wij printen je foto rechtstreeks op de achterkant van een plexiglasplaat. Hierdoor is het geen enkel probleem om de voorkant van de glasplaat schoon te maken. We adviseren je dit te doen met een zachte, vochtige doek.

▲ terug naar het overzicht

 

Witte lamineerlaag

Onze printers maken gebruik van de kleuren geel, rood, blauw en zwart. Met deze kleuren is het niet mogelijk de kleur 'wit' te 'maken' en bij het printen van een foto op glas wordt dan ook geen wit afgedrukt. Daarom wordt er over de achterkant van je foto een witte lamineerlaag aangebracht. Op deze manier worden de witte delen van je foto toch weergegeven. De witte lamineerlaag zit standaard bij de prijs van je foto op glas inbegrepen.

▲ terug naar het overzicht

 

Transparante achterkant

Je kunt er ook voor kiezen om je foto op plexiglas met een transparante achterkant te bestellen. Met deze optie worden de witte onderdelen van je foto niet weergegeven. Hierdoor krijgt je foto voor een witte muur een prachtig diepte-effect. Voor een transparante achterkant betaal je 35% extra over de standaard prijs van het desbetreffende formaat.

▲ terug naar het overzicht

 

Foto op glas glasdikte

Zoveel mensen, zoveel wensen. Daarom bieden wij je de mogelijkheid uit meerdere glasdiktes te kiezen. De glasdikte die je kiest, heeft te maken met het formaat van je foto op glas en natuurlijk het budget dat je wilt besteden.

Foto op glas dikte 3 mm Foto op plexiglas 3 mm

Foto op glas dikte 6 mm Foto op plexiglas 5 mm

Foto op glas dikte 8 mm Foto op plexiglas 10 mm


Voor meer informatie over onze glasdikten verwijzen we je graag naar onze glasdikte-pagina met diverse voorbeelden! 

   > Foto op plexiglas glasdikte

▲ terug naar het overzicht

 

Plexiglas bedrukken

In tegenstelling tot bij de meeste andere leveranciers, wordt je mooiste foto bij FotoOpGlas.nl rechtstreeks in spiegelbeeld aan de achterzijde van een plexiglasplaat gedrukt. Hierdoor worden de kleuren intenser en komt er meer diepte in je foto. Doordat wij gebruik maken van kwaliteitsinkten en plexiglas dat vormvast is, kun je jarenlang van je foto op glas genieten. 

Je foto op glas wordt met transparante inkten op een plexiglasplaat geprint. Daardoor krijgt je foto als het ware een mooi glas-in-lood effect. 

▲ terug naar het overzicht

 

Foto op plexiglas voor buiten

Doordat we je foto direct op het plexiglas printen, is het mogelijk het plexiglas buiten te hangen. Wil je de foto op glas buiten gebruiken? Geef dit dan aan in onze besteltool. Kies de extra optie 'Ik wil mijn foto op plexiglas buiten ophangen'. Er wordt dan een tweede witte lamineerlaag over de achterkant van je foto aangebracht. Zo worden de inkten optimaal beschermd tegen alle weersomstandigheden. Voor deze optie betaal je 35% extra over de standaardprijs van het desbetreffende formaat. Bij de extra optie 'Ophangsysteem' kies je vervolgens voor 'Afstandhouders RVS, met gaten door foto, geschikt voor buiten'. Deze afstandhouders roesten niet en hebben een prijs van € 11,95.

▲ terug naar het overzicht

 

Foto op glas ophangen

Om je foto op plexiglas op een professionele manier te presenteren, kun je in onze besteltool kiezen voor het bijbehorende ophangsysteem. We hebben twee verschillende ophangsystemen in ons assortiment.

Afstandhouders ophangsysteem foto op glas Afstandhouders

Ophangsysteem aan de zijkant foto op glas Ophangsysteem aan de rand
 


Afstandhouders

Je kunt ervoor kiezen om vier aluminium afstandhouders in de plexiglasplaat te bevestigen. Wij boren dan in elke hoek van de foto een gat waar precies een afstandhouder in past. De afstandhouders zorgen ervoor dat je foto op glas een stukje van de muur af komt te hangen. Door deze afstand wordt er meer diepte in de foto gecreëerd en ontstaat er een zwevend effect, wat de foto op glas stralend en speels maakt.

Ophangsysteem aan de rand

Wil je niet dat er gaten in je foto worden geboord? Dan is het ook mogelijk om een ophangsysteem aan de rand van je foto te bevestigen. Met dit ophangsysteem komt de plexiglasplaat direct tegen de muur te hangen.

Ga voor meer informatie naar de ophangsysteem-pagina op onze website.

   > Foto op plexiglas ophangsysteem

▲ terug naar het overzicht

 

Zakelijke mogelijkheden

Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan onze veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere plexiglasplaten met foto afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden! 

   > Meer over de zakelijke mogelijkheden 

▲ terug naar het overzicht

 

Fotograaf of reseller

Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand. 
De redenen hiervan is simpel: 

  • Wij leveren constante kwaliteit;
  • Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges;
  • Je krijgt een vast contactpersoon;
  • In overleg is bijna alles mogelijk!

Heb je ook interesse in een samenwerking? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op! 

   > Meer over ons fotograaf en reseller programma

▲ terug naar het overzicht